Για Αποδόσεις και Bonus Eδω!

ΦΤΙΑΞΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ!

Betting Manager

Βγάλτε λεφτά!

MYBET

FOUND.GR

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

ΜΕ ΙΤΑΛΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΓΓΛΙΑ!!


Τις καλησπέρες μου!!Ακόμα μια κακή μέρα χτες χωρίς ταμείο..Ευτυχώς έχω καταλάβει έγκυρα πως είμαι ντεφορμέ και έχω μειώσει αισθητά το ποντάρισμα μου!!Σήμερα έχουμε λιγκ καπ στην αγγλία και τα μπαμ παραμονεύουν!!
Σαν βασικό σημείο θα κρατήσω τον ΑΣΣΟ DNB για την ΙΤΑΛΙΑ..Με νέο προπονητή και καινούργια πρόσωπα στο ρόστερ κόντρα στην αδιάφορη ακτή έχουν τον πρώτο λόγο..
Από εκεί και πέρα θα πάρω 2 διπλές από Αγγλία μεριά..Θα πάω με 1Χ ΔΙΠΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΓΟΥΌΛΣΟΛ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΝΜΙΡ που δεν έχει πολυτέλειες για πορείες στα κύπελλα καθώσ προμηνύεται δύσκολη σαιζόν..Δεύτερο σημείο πάω με Χ2 ΔΙΠΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΜΠΡΑΙΤΟΝ κόντρα στην ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΉ ΝΟΡΘΑΜΠΤΟΝ..

ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ
ΙΤΑΛΙΑ-ΑΚΤΗ...............1(DNB)
ΓΟΥΟΛΣΟΛ-ΤΡΑΝΜΙΡ..........1X(Δ)
ΝΟΡΘΑΜΠΤΟΝ-ΜΠΡΑΙΤΟΝ.......Χ2(Δ)

ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΕΓΩ
ΜΟΝΟ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΑΣΣΟ DNB ΓΙΑ ΙΤΑΛΙΑ
ΔΥΑΔΑ ΜΕ 1Χ ΔΙΠΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΟΥΟΛΣΟΛ ΚΑΙ ΜΠΡΑΙΤΟΝ Χ2!!

ΠΙΘΑΝΑ ΓΚΟΛ-ΓΚΟΛ
Θα κρατήσω και μερικά ΓΚΟΛ-ΓΚΟΛ τα οποία θα παίξω σε συνδυασμούς κάνοντας δυάδες..Τα ματς που κρατάω..

ΣΤΕΝΧΑΟΥΣΜΙΟΥΡ-ΝΤΑΝΤΙ
ΚΑΡΛΑΙΛ-ΧΑΝΤΕΡΣΦΙΛΝΤ
ΣΡΙΟΥΣΜΠΕΡΙ-ΤΣΑΡΛΤΟΝ
ΤΣΕΣΤΕΡΦΙΛΝΤ-ΜΙΝΤΛΕΣΜΠΡΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου