Για Αποδόσεις και Bonus Eδω!

ΦΤΙΑΞΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ!

Betting Manager

Βγάλτε λεφτά!

MYBET

FOUND.GR

Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

ΜΑΤΩΣΑΜΕ ΧΤΕΣ!!!


Τις καλησπέρες μου σε όλους!!Για μένα η μέρα δεν είναι τόσο καλή βέβαια τόσο γιατί στοιχηματικά που παρότι βρήκα κάποια σημεία στηρίγματα αλλά δεν τα ταίριαξα σωστά με αποκορύφωμα το μπάσκετ και την ιταλία που με πρόδωσε και πάλι χάνοντας με μόλις 1 πόντο(τουλάχιστον να έχανε πιο πολύ,δεν θα με πείραζε τόσο),όσο γιατί με πόνεσε και η εικόνα της ομάδας μου του Ολυμπιακού..Νομίζω πως είναι ο χειρότερος Ολυμπιακός που θυμάμαι από τότε που βλέπω ποδόσφαιρο..Κρίμα...Να δούμε αν η κατάσταση μπορεί να βελτιωθεί στην πορεία αν και είμαι απαισιόδοξος..

Πάμε όμως στα στοιχηματικά..Σήμερα έχουμε και νέες πρεμιέρες πρωταθλημάτων με Τσαμπιονσιπ και Γαλλία να μπαίνουν στον χωρό!!Από Γαλλία θα κρατήσω μόνο 2 διπλές και θα πάω με 1Χ ΓΙΑ ΑΖΑΞΙΟ ΚΑΙ ΒΑΝ καθώς οι ομάδες δείχνουν λίγο πιο έτοιμες από τις αντιπάλους τους..

Από Ιρλανδία θα είναι η πιο καλή μου δυάδα με τον ΑΣΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΙΝΤ ΠΑΤΡΙΚΣ κόντρα στην ντροχέντα που έχασε μέχρι και από την Μπρέι και που έχει και απουσίες..Η Σαιντ πάτρικς είναι πρωτοπόρος και αν θέλει καθαρίζει και εύκολα μάλιστα..Το άλλο ματς θα είναι το ΔΙΠΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΛΙΓΚΟ ΡΟΒΕΡΣ κόντρα στην Μπρέι,την χειρότερη όπως έχω πει που μάλιστα έχασε και στο κύπελλο απο την Σελμπουρν,ομάδα β κατηγορίας με 4-0!!

Τέλος θα πάρω ένα ρισκο και θα πάω με με ΓΚΟΛ-ΓΚΟΛ ΣΤΟ ΜΑΤΣ ΤΟΥ ΒΕΛΓΙΟΥ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΡΣ ΚΑΙ ΛΙΕΓΗ!!Η Λιρς θα έχει τον ενθουσιασμό της έδρας και η Σταντάρ την μεγαλύτερη ποιότητα οπότε μπορεί να βγει αυτό!!

ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ
ΑΖΑΞΙΟ-ΝΙΜ...................1Χ(Δ)
ΒΑΝ-ΤΡΟΥΑ....................1Χ(Δ)
ΣΑΙΝΤ ΠΑΤΡΙΚΣ-ΝΤΡΟΧΕΝΤΑ......1
ΜΠΡΕΙ-ΣΛΙΓΚΟ.................2
ΛΙΡΣ-ΣΤΑΝΤΑΡ.................ΓΚΟΛ-ΓΚΟΛ

ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΕΓΩ

ΔΥΑΔΑ ΜΕ ΑΣΣΟ ΣΑΙΝΤ ΠΑΤΡΙΚΣ ΚΑΙ ΑΣΣΟ ΚΑΛΥΨΗ Χ ΒΑΝ(ΚΑΛΗ)ΔΥΑΔΑ ΜΕ 1Χ ΑΖΑΞΙΟ ΚΑΙ ΔΙΠΛΟ ΣΛΙΓΚΟ (ΜΕΤΡΙΑ)

ΜΟΝΟ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΓΚΟΛ-ΓΚΟΛ ΛΙΡΣ-ΣΤΑΝΤΑΡ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου