Για Αποδόσεις και Bonus Eδω!

ΦΤΙΑΞΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ!

Betting Manager

Βγάλτε λεφτά!

MYBET

FOUND.GR

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

ΔΥΝΑΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ!


Τις καλησπέρες μου!!Ανάμεικτα συναισθήματα η χτεσινή μέρα!!Χάρηκα για το ότι νίκησε η Ελλάδα και για το ότι πέρασε το δυνατό μας σημείο που ήταν η Ρωσία,αλλά στενοχωρήθηκα που χάθηκαν τα άλλα 2 σημεία και ειδικά η τουρκία πόνεσε αρκετά στοιχηματικά..Σήμερα αν και το πρόγραμμα έχει μόνο Σουνταμεικάνα και serie bwin έχω την εντύπωση πως υπάρχει μια πολύ καλή δυάδα που αν είχα θετική μπάνκα θα την πόνταρα γερά..Τώρα θα αρκεστώ σε μικρότερο ποσό..

Πρώτη μου επιλογή ο ΑΣΣΟΣ DNB ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΑΤΣΕΝΤΣΑ..Δεν μου αρέσει γενικά να παίζω παιχνίδια παρασκηνίου και εδώ έχουμε ένα τέτοιο..Η Πιατσέντσα έχει ξεκινήσει πολύ άσχημα και τώρα δείχνει δειλά-δειλά να ανεβαίνει..Πως τα φέρνει η ζωή και κάθε χρόνο με την τριεστίνα έχουν αγώνες τις τελευταίες αγωνιστικές και πάντα τα..βρίσκουν μεταξύ τους..Τώρα μπορεί να μην είναι τελευταίες αγωνιστικές αλλά το ματς για την Πιατσέντσα είναι MUST WIN!

Δεύτερη επιλογή ο ΑΣΣΟΣ DNB ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΕΛΕΚ..Την έχω δει για το λιμπερταδόρες να αγωνίζεται εντός και έχει δυνατή έδρα και βρίσκει μια Αβαί που την νοιάζει μόνο η σωτηρία στο brazileirao..Ευκαιρία για νίκη της Εμελέκ λοιπόν..

ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
ΔΥΑΔΑ ΜΕ ΑΣΣΟΥΣ DNB ΓΙΑ ΠΙΑΤΣΕΝΤΣΑ ΚΑΙ ΕΜΕΛΕΚ(ΑΠΟΔΟΣΗ 1.6 ΚΑΙ 1.36 ΣΤΗΝ UΝΙΒΕΤ)ΜΕ 10.83 ΜΟΝΑΔΕΣ

ΣΥΣΤΗΜΑ 3-4(ΣΥΝΟΛΟ 5 ΣΤΗΛΕΣ)
ΜΟΝΤΕΝΑ-ΕΜΠΟΛΙ.............2(DNB)
ΝΟΒΑΡΑ-ΑΤΑΛΑΝΤΑ............Χ
ΤΣΙΤΑΝΤΕΛΑ-ΣΑΣΟΥΟΛΟ........2(DNB)
ΓΚΟΙΑΣ-ΠΕΝΙΑΡΟΛ............2(DNB)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου