Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012
ΠΑΜΕ ΣΟΥΗΔΙΑ....!!!!!
Καλησπερα, ξανα με διαδικτυακες ενδειξεις θα κινηθουμε σημερα.Καλο παιγνιδι και σε ογκο και σε τροπο πονταρισματος παιρνει η Χελσινμποργκ.Εγω θα το εμπιστευτω και θα το πονταρω μονο του.Για οσους θελουν να το ενισχυσουν και να κανουν δυαδα ,το over της Γκενγκ,πιστευω ειναι πολυ καλη επιλογη.Καλη τυχη και τα ξαναλεμε αργοτερα με τα βραδινα παιγνιδια.
Κλασικό εξάποντο!
Καλησπέρα σε όλους!!Στα λεφτά μας χτες με 2/4 εκτιμήσεις με την Λιβόρνο να ισοφαρίζετε στο 92 και να χάνουμε την ευκαιρία για κάποιο κέρδος..
Ζεσταίνεται και ο Πρόεδρος που χτες είχε 2/3 με αρκετά δυνατές αποδόσεις..Έχουμε έτοιμα τα sms tips ενώ εδώ έχουμε 5 επιλογές όπως βλέπετε στον πίνακα..
Τα ματς μπορούν να παιχτούν είτε μονά αποδεκτά,είτε σε σύστημα 4-5 είτε χωρισμένα σε μια δυάδα τα ματς των τζίρων και μια τριάδα τα υπόλοιπα..
Τα ματς που προκύπτουν από τους τζίρους είναι η ΙΝΤΕΡ ΚΑΙ Η ΜΠΑΣΤΙΑ!
Έτοιμα τα sms tips της τετάρτης με ψαγμένες αλλά και ρισκαδόρικες συνάμα επιλογές!
Για τα sms tip στέλνετε:
ΤΧΤ KENO BETORAMA ΣTO 54344(1.23 EYΡΩ)(ΕΛΛΑΔΑ)
TXΤ ΚΕΝΟ ΒΕΤ ΣΤΟ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΣΤΟ 7510(1.28 ΕΥΡΩ)(ΚΥΠΡΟΣ)
sms tips 31-10
Έτοιμα τα sms tips της τετάρτης με ψαγμένες αλλά και ρισκαδόρικες συνάμα επιλογές!
Για τα sms tip στέλνετε:
ΤΧΤ KENO BETORAMA ΣTO 54344(1.23 EYΡΩ)(ΕΛΛΑΔΑ)
TXΤ ΚΕΝΟ ΒΕΤ ΣΤΟ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΣΤΟ 7510(1.28 ΕΥΡΩ)(ΚΥΠΡΟΣ)
Για τα sms tip στέλνετε:
ΤΧΤ KENO BETORAMA ΣTO 54344(1.23 EYΡΩ)(ΕΛΛΑΔΑ)
TXΤ ΚΕΝΟ ΒΕΤ ΣΤΟ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΣΤΟ 7510(1.28 ΕΥΡΩ)(ΚΥΠΡΟΣ)
Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012
ΧΑΛΑΡΗ ΔΥΑΔΑ
Ημερα κυπελλων σημερα και αυτοματως το πονταρισμα μας θα κινηθει σε μετρια επιπεδα.Δυναμικοτητα ομαδων φορμα και παραδοση πανε περιπατο, μιας και πολλες ομαδες κατεβαινουν με εναλλακτικες ενδεκαδες, οποτε θα κινηθω μονο με βαση την διαδικτυακη συμπεριφορα των σημειων.Αρκετα καλα παει ο ασσος της Γκρονιγκεν με ανταλλακτικη τιμη πολυ κοντα σ αυτη του ΟΠΑΠ(εως τωρα τουλαχιστον).
Απ τη Β Ιταλιας θεωρω καλο σημειο τον ασσο της Βαρεζε.Μετα απο μια ηττα και μια ισοπαλλια πιστευω θα επιστρεψει στις νικες κοντρα στην απαραδεκτη Βιτσεντζα.
Τελος στο Κυπελλο Αγγλιας πολυ καλα υποστηριζεται ο ασσος της Λιντς.
ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ:
Λιντς-Σαουθαμπτον_________________(1)
Βαρεζε-Βιτσεντζα___________________(1)
ΑΛΛΟ ΣΗΜΕΙΟ
Γκρονιγκεν-Ντεν Χααγκ______________(1)
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ
Απ τη Β Ιταλιας θεωρω καλο σημειο τον ασσο της Βαρεζε.Μετα απο μια ηττα και μια ισοπαλλια πιστευω θα επιστρεψει στις νικες κοντρα στην απαραδεκτη Βιτσεντζα.
Τελος στο Κυπελλο Αγγλιας πολυ καλα υποστηριζεται ο ασσος της Λιντς.
ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ:
Λιντς-Σαουθαμπτον_________________(1)
Βαρεζε-Βιτσεντζα___________________(1)
ΑΛΛΟ ΣΗΜΕΙΟ
Γκρονιγκεν-Ντεν Χααγκ______________(1)
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



