Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΡΟΕΔΡΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΡΟΕΔΡΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012
Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012
Μεταλο η ΜΕΤΑΛΙΣΤ...
Δεν περασε η βασικη μας προταση χθες μιας και η Ζενιτ εμεινε στο 2-2.Παμε σημερα με ενα παιγνιδι που υποστηριζεται πολυ καλα διαδικτυακα και θα το τιμησω.Προκειται για τη Μεταλιστ.Για δυαδα εχω ξεχωρισει μερικα παιγνιδια κυριως λογω διαδικτυου μιας και η συγκεκριμενη διοργανωση κρυβει πολλες παγιδες.ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΜΕΤΑΛΙΣΤ-ΛΕΒΕΡΚΟΥΖΕΝ__________________(1)
ΑΛΛΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ
ΣΠΑΡΤΑ ΠΡ.-ΛΥΩΝ_________________________(1)
ΑΝΝΟΒΕΡΟ-ΤΒΕΝΤΕ_______________________OVER
ΒΙΝΤΕΟΤΟΝ-ΓΚΕΝΚ_______________________OVER
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ
Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012
ΠΑΜΕ ΡΩΣΙΑ.....
Καλησπερα φιλοι μου, περασε χθες το βασικο μας bet μιας και η μεγαλη κυρια εκανε το καθηκον της.Σειρα τωρα της Zenit να κανει το καθηκον της κι αυτη και να μας στειλει ταμειο.Απ τα αλλα παιγνιδια θα κρατησω ενα over για να παιξω και μια δυαδουλα και ευχομαι να πανε ολα καλα.
ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ:
ΖΕΝΙΤ-ΜΑΛΑΓΑ________________(1)
ΑΛΛΑ ΠΑΙΙΓΝΙΔΙΑ
ΑΡΣΕΝΑΛ-ΜΟΝΠΕΛΙΕ__________OVER
ΣΑΛΚΕ- ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ _________OVER
ΣΙΤΥ- ΡΕΑΛ____________________G-G
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ
ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ:
ΖΕΝΙΤ-ΜΑΛΑΓΑ________________(1)
ΑΛΛΑ ΠΑΙΙΓΝΙΔΙΑ
ΑΡΣΕΝΑΛ-ΜΟΝΠΕΛΙΕ__________OVER
ΣΑΛΚΕ- ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ _________OVER
ΣΙΤΥ- ΡΕΑΛ____________________G-G
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ
Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012
ΣΕΝΤΟΝΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.....ΕΙΔΗ ΠΡΟΙΚΟΣ
Καλησπερα φιλοι μου, ενα σοβαρο προσωπικο προβλημα με κρατησε μακρια απ τα στοιχηματικα δρωμενα αλλα επανερχομαι σιγα σιγα.Σεντονι σημερα στη σεντρα πολλων ευρωπαικων γηπεδων αλλα μ αυτα τα λιγα που παρακολουθησα τον τελευταιο καιρο θελει πολυ προσοχη.Εγω προσωπικα θα στηριξω μονο τη <<μεγαλη κυρια>>.Αγωνας σταθμος ο σημερινος,μιας και αν δεν κερδισει μονο με αυτοχειρια η Τσελσι και η Σαχταρ θα μεινουν εξω.Καλη ομαδα η Γιουβε,πολυ καλο το timing μιας και η Τσελσι δεν ειναι στα καλυτερα της(ουτε στην πιο τυχερη της περιοδο), πιστευω πως αυτος ο ασσος θα επιβεβαιωθει.
Εχω ξεχωρισει και απ τα χωραφια της Αγγλιας κατι οβερακια και γκολ-γκολ και κοντος ψαλμος αλληλουια.
ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ:
Γιουβεντους-Τσελσι___________________(1)
ΑΛΛΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ
Σκανθορπ-Μπερι_____________________over
Μπερτον-Ολντερσοτ__________________g-g
Γουιμπλετον-Σαουθεντ ________________g-g
Μπορνμουθ-Στηβενειτζ________________over
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ
Εχω ξεχωρισει και απ τα χωραφια της Αγγλιας κατι οβερακια και γκολ-γκολ και κοντος ψαλμος αλληλουια.
ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ:
Γιουβεντους-Τσελσι___________________(1)
ΑΛΛΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ
Σκανθορπ-Μπερι_____________________over
Μπερτον-Ολντερσοτ__________________g-g
Γουιμπλετον-Σαουθεντ ________________g-g
Μπορνμουθ-Στηβενειτζ________________over
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ
Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012
ΜΕ ΚΑΛΠΑΣΜΟ....
Τα αγρια αλογα του Σαο Παολο θα μπουν στο Arena palesta Italia και θα ποδοπατησουν τον αντιπαλο...χαχαχαχαχα πλακα κανω απλα πιστευω πως η Παλμειρας σημερα θα κερδισει.Για οσους θελουν δυαδα εχω αλλα δυο παιγνιδια που πιστευω θα περασουν.
Στο δια ταυτα:
ΜΟΝΟ
ΠΑΛΜΕΙΡΑΣ-ΜΠΟΤΑΦΟΓΚΟ__________________(1)
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ
ΣΤΑΝΤΑΡ-ΛΕΟΥΒΕΝ________________________OVER
ΡΟΜΑ-ΠΑΛΕΡΜΟ____________________________(1)
Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012
ΧΑΛΑΡΗ ΤΡΙΑΔΑ
Δεν μου αρεσει καθολου το προγραμμα σημερα και πιστευω θα δουμε ομορφιες.Μακαρι να πεσω εξω μιας και πολλα παιγνιδια παιρνουν πολυ παιγνιδι.Εγω θα κινηθω χαλαρα με μια τριαδουλα, δυο over και ενα σημειο.ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΧΑΚΕΝ-ΑΙΚ_______________________________g-g
ΜΑΛΜΕ-ΕΡΕΜΠΡΟ__________________over
ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ-ΒΑΝΚΟΥΒΕΡ_________(1)
Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012
ΠΑΜΕ ΣΟΥΗΔΙΑ....!!!!!
Καλησπερα, ξανα με διαδικτυακες ενδειξεις θα κινηθουμε σημερα.Καλο παιγνιδι και σε ογκο και σε τροπο πονταρισματος παιρνει η Χελσινμποργκ.Εγω θα το εμπιστευτω και θα το πονταρω μονο του.Για οσους θελουν να το ενισχυσουν και να κανουν δυαδα ,το over της Γκενγκ,πιστευω ειναι πολυ καλη επιλογη.Καλη τυχη και τα ξαναλεμε αργοτερα με τα βραδινα παιγνιδια.
Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012
ΧΑΛΑΡΗ ΔΥΑΔΑ
Ημερα κυπελλων σημερα και αυτοματως το πονταρισμα μας θα κινηθει σε μετρια επιπεδα.Δυναμικοτητα ομαδων φορμα και παραδοση πανε περιπατο, μιας και πολλες ομαδες κατεβαινουν με εναλλακτικες ενδεκαδες, οποτε θα κινηθω μονο με βαση την διαδικτυακη συμπεριφορα των σημειων.Αρκετα καλα παει ο ασσος της Γκρονιγκεν με ανταλλακτικη τιμη πολυ κοντα σ αυτη του ΟΠΑΠ(εως τωρα τουλαχιστον).
Απ τη Β Ιταλιας θεωρω καλο σημειο τον ασσο της Βαρεζε.Μετα απο μια ηττα και μια ισοπαλλια πιστευω θα επιστρεψει στις νικες κοντρα στην απαραδεκτη Βιτσεντζα.
Τελος στο Κυπελλο Αγγλιας πολυ καλα υποστηριζεται ο ασσος της Λιντς.
ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ:
Λιντς-Σαουθαμπτον_________________(1)
Βαρεζε-Βιτσεντζα___________________(1)
ΑΛΛΟ ΣΗΜΕΙΟ
Γκρονιγκεν-Ντεν Χααγκ______________(1)
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ
Απ τη Β Ιταλιας θεωρω καλο σημειο τον ασσο της Βαρεζε.Μετα απο μια ηττα και μια ισοπαλλια πιστευω θα επιστρεψει στις νικες κοντρα στην απαραδεκτη Βιτσεντζα.
Τελος στο Κυπελλο Αγγλιας πολυ καλα υποστηριζεται ο ασσος της Λιντς.
ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ:
Λιντς-Σαουθαμπτον_________________(1)
Βαρεζε-Βιτσεντζα___________________(1)
ΑΛΛΟ ΣΗΜΕΙΟ
Γκρονιγκεν-Ντεν Χααγκ______________(1)
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ
Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012
ΧΑΛΑΡΑ ΤΙΣ ΔΕΥΤΕΡΕΣ.....
Καλησπερα στους φιλους του στοιχηματος απανταχου.Πολλοι απο σας με ξερετε καιρο,με πολλους γνωριζομαστε διαδικτυακα μολις μερικες μερες.Απο σημερα θα τα λεμε μεσα απ αυτο το blog και θελω να ευχαριστησω τον Oramatisti-Alximisti για την φιλοξενια.Στοχος μου δεν ειναι πολλα αλλα ενα δευτερο <<μεροκαματο>> μιας και οι εποχες ειναι μυστηριες.Θα κινηθουμε με μονα παιγνιδια οταν οι συνθηκες το επιτρεπουν,με δυαδες περιορισμενου ρισκου και τριαδες σπανιοτερα.Παμε στα σημερινα.Δυσκολο κουπονι,ικανο να δωσει πολλες εκπληξεις.Απ τα μικρα θα προτιμησω τον ασσο της Σπορτινγκ, οι συνθηκες και ο καινουργιος προπονητης φανταζομαι θα αποτρεψουν νεα γκελα.Θα το κανουμε δυαδα με το καλοπληρωμενο g-g απ την Αργεντινη και οψομεθα.
Στο δια ταυτα:
Σπορτινγκ-Ακαδεμικα__________________(1)
Ιντεπεντιεντε-Τιγρε____________________g-g
η αποδοση της δυαδας εχει αποδοση 3.00
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ
Υ.Γ. αν μεχρι το βραδυ προκυψει διαδικτυακα καποια ευκαιρια θα τα ξαναπουμε.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)





