Για Αποδόσεις και Bonus Eδω!

ΦΤΙΑΞΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ!

Betting Manager

Βγάλτε λεφτά!

MYBET

FOUND.GR

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

sms Παρασκευής με απόδοση στο 6!

Καλημέρα σε όλους!Αυτές τις μέρες έχουμε βγει λίγο εκτός ρυθμού με τις αναρτήσεις καθώς κάποιες επαγγελματικές υποχρεώσεις δεν μου επιτρέπουν να είμαι τόσο συνεπής..Ετσι την Πέμπτη δεν πρόλαβα να έχω ματς ούτε στο sms και είδα ότι αρκετοί στείλατε μήνυμα..Όσοι απο σας θέλετε στείλτε μου στο fb το τηλ για να τσεκάρω ότι στείλατε και θα σας δώσω τα ματς του Σ/Κ δωρεάν..Και το Σ/Κ θα είμαι εκτός των τειχών λόγω επαγγελματικού ταξιδιού και έτσι στο blog δεν θα έχουμε επιλογές παρά μόνο στο sms για όσους στέλνουν..
Για σήμερα Παρασκευή πάμε με 3 επιλογές στο sms και συνολική απόδοση στο 6.00!!
Για τα sms tip στέλνετε:
ΤΧΤ KENO BETORAMA ΣTO 54344(1.23 EYΡΩ)(ΕΛΛΑΔΑ)
TXΤ ΚΕΝΟ ΒΕΤ  ΣΤΟ 7510(1.31 ΕΥΡΩ)(ΚΥΠΡΟΣ Cyta και Vodafon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου